CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

detik waktu

Monday, June 13, 2011

anugerah~

alhamdulillah.... 

genap 5 hari aku pulang dari kampungku....

seronok sangat.... kerana inilah kali pertama aku memasuki negeri Perlis Indera Kayangan..

parents, aku bersama abang menjelajah jauh je negeri ini... sehinggalah ku merasakam seperti 

berada di 

hujung dunia.. mane taknye ... aku melawat Padang Besar yang merupakan sempadan 

Thailand.... suasana 

berbeza, perasaan berbeza, hatipun berbeza... di sini biasalah digelar sebagai syurga beli belah... 

bukan bagi ku... kerana tidak satu pun yang berkenan dihati,,,,, hanya parents ngn abang saja yang 

memborong..


setelah membeli-belah , we throught our journey back to kuala kedah ,(my kampung) kami 

singgah sebentar ke 

kuala perlis.... subhanallah., canteknye pemandangan disini... kami sempat merakamkan 

kenangan bersama 

matahari jatuh kerana sudah senja kami tiba disitu... masyaallah~ ciptaan Tuhan... 

terasa hina dan kerdil melihat kebesaran Tuhan berbanding creationNya yang luas dan 

mendamaikan...

terasa tak mahu balik...rase ingin berkampung disitu.... semoga aku dapat berziarah lagi di 

situ.....

~Subhanallah~




~berakhir~


1 comments:

wardatul zahrah said...

SubhanAllah..jauhnye ber rehlah..seronoknye~